2 клас

ЗАВДАННЯ НА ЧАС КАРАНТИНУ

Техніка безпеки під час роботи з ПК


02/03.11.2020

тема: "Комп'ютер і його складові"

1.Перегляньте презентацію 

2. Перегляньте мультфільм

3. Завантажте програму  Stamina 

4. Пройдіть 2 - й урок в даній пррограмі.

5. Розгадайте кросворд































26.05.2020

1. Перегляньте відео
2. Прослухайте запис
3. Запишіть голоса яких птахів ви розочули.
4.Створіть книжку - розкладку "Червона книга України. Тварини"
19.05.2020
1. Перегляньте презентацію 
2.Перейдіть за посиланням  
3. Виберіть з Червоної Книги України 2 рослини, що ростуть у нашій місцевості.
4.Виберіть з Червоної Книги України 2 рослини, що ростуть у Вашому садку.
5. Надішліть ці фото вчителеві.


12.05.2020
1. Перегляньте мутфільм
2.Перегляньте відео
3. Тренуємо увагу

05.05.20
1. Перегляньте  відео 1
відео 2
2. Перегляньте мутфільм
3. Тренуємо увагу!
28.04.20
1. Перегляньте презентацію
2. Виконайте вправу

21.04.20
1. Перегляньте відео
2. Перегляньте презентацію
3. Виконайте вправу . 
Пазли: вчимося перетягувати -
У вільний час пропоную Вам виконати вправу 

14.04.2020
1 Відкрийте презентацію
2.Виконайте вправy.

3. Допоможіть Василькові. (Результат надішли учителеві)

07.04.2020
1 Відкрийте презентацію
2.Виконайте запропоновані вправи.
3. Розробіть свій алгоритм дій, який ви використовуєте під час карантину і надішліть у вигляді відео - рекомендацій.

31.03 .2020

1. Переглянути презентацію
2. Дати відповідь на запитання.
3. Розв'язати ребус. 
4. Перейдіть за посиланням -https://pustunchik.ua/.
5. Розфарбуйте декілька маюнків на сайті .
6. Фото надішли вчителеві.


17.03.2020
1. Переглянь презентацію і виконай завдання, що знаходяться в ній.
Презентація


Інформатика   в курсі Я досліджую світ для 2 класу

                Зміни

Урок 1             "Техніка безпеки у комп'ютерному класі.

Поняття про інформацію та інформатику"

Перегляньте відео

Правила поведінки у кабінеті інформатики

Поняття про інформацію. Зміст та завдання курсу «Інформатика».

Виконайте вправи

Урок             Поняття команди й виконавця Послідовність дій

Перегляньте відео

Алгоритми в нашому житті

Виконайте вправу

Вправа 1

Вправа 2

Вправа 3

Вправа "Лабіринт"

Урок             Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів

Перегляньте відео

Клавіатура. Уведення окремих символів. Зміна мовних режимів

Презентація

Виконайте вправу

Вивчаємо клавіатуру.

Конспект уроку

Урок             Базові прийоми редагування тексту

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Відредагуйте текст

1. У кожному з текстів є прогалини, які потрібно заповнити словами (для цього можна скористатися довідкою). 
2. У першому тексті другокласники мають поставити слова у правильний відмінок. Загалом у першому тексті потрібно змінити форму 5 слів. 
3. У другому тексті є слова, що повторюються. Для милозвучності тексту діти мають замінити такі лексеми іншими (наприклад: хлопчик, він, дитина і т.д.). 
4. Учитель разом із учнями перевіряє відредаговані тексти.
5. Відредаговані тексти другокласники мають переписати у зошит.

Текст №1. 

Життя квітам починається з_______________. Проліска — квітка______________, але ______________ й нетерплячої. Ще не зійде ________________, а вже пнеться цупкого _________________. І квітів виглядає враз так густо, що ______________ знову стає зимня від рясний холодного _________________.

Слова для довідки: смілива, пролісків, ніжна, паросток, сніг, цвіту, земля.

Текст №2.

Засяяло березневе_______________. Сонце яскраво освічує _________. Все вище та вище сонечко піднімається, все більше тепла посилає на землю. Природа пробуджується від _________ сну. День ____________, а ніч ______________. У полі чути пісню __________. Жайворонок вітає нас із ___________.

Слова для довідки: небосхил, сонечко, зимового, зменшується, весною, збільшується, жайворонка.


                Способи пізнання

Урок 5             Сприймання людиною інформації. Властивості інформації

Перегляньте відео

   Сприймання людиною інформації. Властивості інформації

Виконайте вправу

Вправа 1

Вправа 2

Урок             Сервіси для перегляду зображень. Віртуальні мистецькі галереї, екскурсії до музеїв

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 7             Сфери використання комп'ютерів. Пристрої для роботи з інформацією

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 8             Людина у світі інформації

Перегляньте відео

Виконайте вправу

                Територія

Урок 9             Ком’ютерна графіка. Програми для створення та змінювання графічних зображень

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок  10           Організація робочого місця під час навчання з різними пристроями

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 11           Створення зображення за шаблоном

Перегляньте відео

Виконайте вправу

                Спільнота

Урок 12           Приватна та публічна інформація

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 13           Об’єднання предметів у групи за певними заданими ознаками

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 14           Початкові уявлення про Інтернет

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 15           Правила безпечної роботи в Інтернеті. Поняття браузера

Перегляньте відео

Виконайте вправу

                Цінності

 Урок 16           Правила безпечної роботи з цифровими ґаджетами

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 17        Пошук зображень в Інтернеті

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок  18           Змінювання готових зображень

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок  19           Створення зображень з геометричних фігур

Перегляньте відео

Виконайте вправу

                Хочу-можу-треба

Урок 20           Створення зображень за зразком

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 21           Доповнення зображень підписами чи коментарями у вигляді кількох слів

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 22           Виділення обраного тексту в середовищах для читання

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 23           Цифровий слід

Перегляньте відео

Виконайте вправу

                Ідеї-винаходи-відкриття

Урок 24           Використання пристроїв для навчання

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 25           Цифрові пристрої в минулому та майбутньому

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Вправа на уважність і кмітливість

Другокласники мають навчитися швидко розташовувати числа у порядку зростання і спадання. Можна навіть організувати змагання, де кожна з команд (їхня кількість має відповідати кількості рядків, тобто 5) має якомога швидше та правильніше дати відповіді на всі завдання. 

  1. Згадайте та запишіть 7 основних кольорів веселки. 
  2. Тепер порахуйте і запишіть кількість кружечків, що забарвлені в один із кольорів веселки.
  3. На скільки більше/менше кружечків із кольорами веселки, ніж тих, що мають інше забарвлення?
  4. Кружечків якого кольору найбільше в рядку?
  5. Запишіть числа у рядку у порядку зростання.
  6. Запишіть числа у порядку спадання.
  7. Запишіть усі числа, менші за 50.
  8. Запишіть усі числа, більші за 65.
  9. Запишіть усі числа, більші за 30, але менші за 85.
  10. Запишіть усі числа у порядку зростання, що більші за 25, але менші за 76

Додаткові завдання до вправи:

  1. Порахуйте кількість чисел у кожному блоці. 
  2. У якому блоці записано найбільше чисел? 
  3. А де найменше, чи однакова кількість?
  4. Чи є у блоках числа, що повторюються? Які саме?
  5. А чи є числа, записані у блоках лише один раз? Назвіть їх.

Урок 26           Людина в інформаційному світі

Перегляньте відео

Виконайте вправу

                Рух і час

Урок 27           Ігрові вправи з надання команд виконавцям у середовищах програмування

Урок 28           Робота з програмами на розвиток логічного мислення.

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 29           Ігри на змінювання послідовності дій, пошук помилок в послідовностях

                Все пов'язано з усім

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 30           Безпечне поводження з цифровими ґаджетами

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 31           Увімкнення та вимкнення комп'ютера та інших пристроїв

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок  32           Порівняння двох або більше предметів, груп предметів

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 33

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 34

Перегляньте відео

Виконайте вправу

Урок 35

Перегляньте відео

Виконайте вправу


ІНФОРМАТИКА 
#Інформатика 2 клас
#Комп’ютерні пристрої. Відео. Інтерактивна вправа. Навчальні ігри
#Комп’ютерна мишка і клавіатура. Відео. Клавіатурний тренажер. Онлайн гра
#Здоров’я і комп’ютер. Відео
#Інформація довкола нас. ВідеоЯк передати повідомлення Інтерактивна вправаВідеоінструкція
#Досліджуємо піраміди та ребуси. Відео. Інструкція. Генератор ребусів
#Збереження та кодування інформації. РуханкаГенератор ребусів
#Роль інформації в житті людини
#Що таке девайси, а що таке ґаджети?
#Пристрої для роботи з інформацією
#Мультик про Настуню і комп’ютер
#Створення зображень. Зображення з геометричних фігур
#Правила безпечної роботи в Інтернеті
#Інтерактивна книга "Об'єкти та їх властивості"
#
Малюємо та складаємо алгоритм
#Посади дерево (алгоритм)
#Правила техніки безпеки
#Алгоритми та виконавці
#Послідовність дій (алгоритм)

#Лабиринт. Послідовність 
#Порядок команд у алгоритмі
#Способи подання повідомлень
#Пристрої для роботи з даними
#Інтерфейс графічного редактора Paint
#Техніка безпеки
#Техніка безпеки в комп'ютерному кабінеті
#Елементи робочого вікна графічного редактора Paint
#Види комп'ютерів
#Складові комп'ютера
#Відгадай слово (алгоритм)
#Інструкції
#Клавіатура
#Групи пристроїв
#Символи та кодування
#Розуминка
#З інтернету
#З чого складається комп'ютер?
 

Немає коментарів:

Дописати коментар